19.4.12

9pm
Syukurrr alhamdulillah
dah selamat sambal udang, telur ikan goreng dengan sayur campur dengan kuah oyster dalam perut

mata dah sayup sayup

rasa macam kat tepi pantai

*****

4pm
ngap ngap ngap
krukk krap krukkk krappp

dah nak habis jajan sebungkus

memang sedap makan jajan tengah tengah boring ni
nak pulak cuaca kat luar pun sepoi sepoi hujan

adeh...terkena ulser kat lidah

*****

1pm
dapat makan aiskrim vanila
senang hati dah

mudah mudahan ulser kat lidah aku ni baik lah

*****

11am
aku masih tak sempat lagi nak meneguk air

nak kena buat itu ini

tolonggg

terpandang iklan #maxis iphone 4s kat seblah ni pulak lepas update status pukul 11 ni
asyikkkk

tanya sama poket, poket kata no no no

ah sedihh

*****

10am
i need waterrr

satu apa cecair pun tak masuk badan aku lagi pagi ni

*****

9am
ada orang tegur aku kenapa ikat rambut

hahahaha

semenjak dalam minggu ni orang dah start mula panggil aku antonio banderas

perhhhhh

1 comment:

ch000tz said...

asyik makan jer hehehe